playlist

.

profilki.blogspot.comUśmiechnij się !92x166x107x292x248x1.0xkolo

środa, 19 czerwca 2013

Basen z Aidom

Hej!! Sorki że wczoraj nie pisałam ale byłam na balu szostoklasisty. Bawilam się całkiem nieźle,  no ale było minęło. Ok.Zmieniając temat mój tata w sobotę kupił duzy basen i stoi sobie u mnie na ogródku. Dzisiaj się po raz pierwszy w nim kąpalam, chociarz woda miała 20` i była trochę zimna. Przyszła do mnie nie dawno moja sąsiadka (7lat) ze swoją przyjaciółką. Piszę to jedynie dlatego, że podoba mi się jej imię. Aida. Nie wiem czy tak to się piszę ale tak miała na imię ;)

A ty znasz jakieś fajne imię ?? Pochwal się w komentarzu.

1 komentarz:

  1. Sabrina <3
    Piękne imię ;)

    +Może to głupie ale czy mogę zrobić ci design twojego bloga ?
    szalone-moje-zycie.blogspot.com | Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Suwaczek z babyboom.pl